سال 1390 بود که استاندار فعلی سمنان که در آن زمان نماینده مجلس  بود در دبیرخانه مناطق آزاد به دیدن من آمد . هدف وی از ملاقات پیگیری اخذ بودجه برای  منطقه ویژه اقتصادی حوزه نمایندگی اش  بود. ایشان از من میخواست دولت به هر شکل ممکن در منطقه مزبور سرمایه گذاری نماید . به ایشان گفتم شما که می دانید قانوقا" این کار امکان پذیر نیست چون مطابق قانون مناطق ویژه مصوب مجلس می بایست سایر بخشها  خصوصا" بخش خصوصی در این مناطق سرمایه گذاری نماید و دولت مجاز به پرداخت بودجه مستقیم نیست. ایشان به بنده گفت آبرویم در خطر است و بزودی انتخابات مجلس برگزار میشود و خواهش میکنم به هر شکل ممکن از جایگاه خود بعنوان معاون رئیس جمهور استفاده کرده و  دولت در منطقه ویژه حوزه انتخاباتی او سرمایه گذاری نماید. به هرحال اصرار از ایشان و توضیح غیر قانونی بودن کار از من . دست آخر  به ایشان گفتم آیا بهتر نبود بجای سال پایانی مجلس از همان ابتدای نمایندگی می آمدید و با کمک یکدیگر سرمایه گذار خصوصی پیدا میکردیم . اما اگر روزی شما هم مسئول اجرایی شدید سعی کنید مطابق قانون از فرصت خدمت به مردم استفاده کنید و خیلی هم به فکر تبلیغات و مطرح شدن نباشید چرا که این با ارزشهای انقلاب کاملا در تضاد است و آبروی انسان هم دست خداست و نه بنده خدا .