شایعه بمب‌گذاری در شهرستان لامرد صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لامرد، حجت الاسلام محمدامین غفاری پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: وجود امنیت و ثبات آرامش مردم در جامعه ضروری است.
وی با ابراز تأسف از اینکه برخی از جوانان از فضای مجازی درست استفاده نمی کنند افزود: فضای مجازی باید برای کسب معنویات و بهره مندی از فضایل باشد و باید قدر این نعمت را دانست و از فضای مجازی به درستی و در مسیر مثبت استفاده کرد.
رئیس دادگستری شهرستان لامرد با هشدار نسبت به نشر شایعات و پیام های دروغ در فضای مجازی خاطرنشان کرد: انتشار اخبار و یا مطالبی که بدون اطلاع از درست بودن آن در فضای مجازی منتشر شود جرم است و باید از انتشار آن پرهیز کرد.
غفاری تصریح کرد: دادگستری و دادستانی لامرد با کسانی که فضای جامعه را ملتهب کنند به شدت برخورد می کند و از مراجع امنیتی درخواست دارد افرادی که اقدام به نشر اکاذیب می کنند را به مراجع قضایی شهرستان معرفی کنند.
وی با اشاره به خبر کذب بمب گذاری در شهرستان لامرد که در فضای مجازی منتشر شد بیان کرد: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و انتشار اخبار دروغ در فضای مجازی ممکن است اصول و بنیان خانواده ها را به خطر اندازد.